Acum un an plecam in Malta. - Cati bani am cheltuit? - Ce locuri sa nu ratezi !?

    Exact acum un an pe vremea asta, plecam in Malta, dar nu singur. Mi s-a implinit o dorinta la care ravneam de multa vreme, aceea de a merge impreuna cu parintii mei intr-o vacanta in strainatate, sa fim asa doar noi 3 cu povestile noastre, in spiritul acela de familie, stiti voi.


    Stiind din vara ca as putea organiza vacanta cu ai mei, am inceput sa ma uit in ce locuri am putea merge si sa fie totusi la un pret rezonabil, conditionat de faptul ca in tara abia in luna octombrie ne aflam toti si clar voiam undeva sa fie si cald. Unde sa-i duc la caldura in octombrie? 
    De aici o sa incep sa iti zic si de costuri, probabil fiind partea care te intereseaza mult. Cu banii pregatiti sa cumpar primele bilete de avion ce imi ieseau in cale la un pret bun si probabil o bafta mare, am prins mai ieftin decat ma asteptam, bilete (dus - intors) din Bucuresti spre Malta cu 148 Euro pentru toti, in perioada 11-18 octombrie, dar cea mai mare bafta cred ca am avut-o daca discutam despre vremea de acolo. Toate zilele au fost insorite (pana la 28 de grade), noaptea niciodata sub 21-22 de grade. Era mai mult decat perfect !
    Pasul 2 a fost cautarea hotelului. Dupa multe cercetari despre unde ar fi cel mai bun loc unde sa te cazezi, sa fiu aproape de cele mai bune plaje, unde sa ajungi destul de repede la obiectivele turistice, sa nu fie nici foarte aglomerat si sa fie la un pret bun (toate astea o sa ti le zic mai jos; o sa-ti prinda bine daca mergi si tu!), am ales un hotel de 3*( Luna Holiday ) foarte curat si in conditii foarte bune, in Mellieha, cu 360 Euro pentru 7 nopti camera tripla. 
    Cum mie imi place vorba scurta si informatia sa fie clara, dupa cum spuneam, iti voi da cateva informatii importante la multe intrebari care mi le-am pus si eu, ce sper sa te ajute.

  • Care este solutia ideala pentru a ma putea deplasa pe toata insula cat mai ieftin?
    In cazul nostru, pentru ca am stat 7 zile, am optat pentru abonamentul timp de o saptamana, valabil pentru toate autobuzele si avand un numar nelimitat de calatorii. Acesta este 21 Euro de persoana si il poti achizitiona exact la iesirea din aeroport. Te poti informa si AICI.

     Descarca harta cu rutele autobuzelor, de AICI. Pe mine m-a ajutat foarte mult.

  • Unde ar fi cel mai bun loc sa te cazezi?
    - Daca esti o persoana careia ii plac zonele aglomerate mai mereu, atunci Sliema e zona perfecta pentru tine, dar tin sa te anunt ca autobuzele spre importantele obiective turistice sunt mai mereu pline si pretul creste cand vine vorba de cazare.

    - Daca iti plac petrecerile pana tarziu, atunci zona ce ti se potriveste este St Paul's Bay, unde si preturile la cazare sunt printre cele mai ieftine.
    - Daca vrei sa ai parte de o zona linistita, preturi la cazare foarte acceptabile, autobuze cu traseu direct spre obiectivele importante si aproape de cateva plaje cu nisip(multe sunt stancoase), atunci Mellieha este ceea ce cauti.

  • Care sunt cele mai frumoase obiective turistice si ce sa nu ratezi ?
    Mie mi-au placut toate locurile de care iti voi spune si iti recomand totusi sa nu ratezi niciunul.

1. Capitala Valleta. - cladiri de culoare caramizie cu balcoane colorate, strazi inguste in panta, aglomeratie si multe terase.

    Sursa: www.amakebelieveworld.com

2. Cetatea Mdina - vechea capitala a Maltei


    Sursa: www.travelthrone.com

3. Satul lui Popeye Marinarul

    Intrarea, a fost 10,50 Euro de persoana.

4. Laguna Albastra si Gozo

    Cand e vorba de ajuns aici, trebuie sa-ti dau niste informatii si ponturi de care sa tii cont. Ori o faci pe cont propriu desi nu iti recomand, e multa bataie de cap, ori alegi sa mergi cu una din firmele ce organizeaza excursii de o zi, in care vizitezi Insula Gozo si Laguna Albastra.

- plecarile se fac din Sliema.
- noi am mers de dimineata, cand nu prea era lume si am negociat cu capitanul unui vas de la 140 Euro pentru toti 3, la 100 de Euro. Cand se aglomereaza nu prea mai negociaza nimeni cu tine!
- acolo vrei gasi cu zecile, oameni care vor trage de tine, fiecare avand"cea mai buna oferta". Nu te grabi sa mergi in aceasta excursie cu prima persoana ce-ti face o oferta (in functie de cate persoane sunteti). 


  Sursa: www.huffingtonpost.com


   Sursa: www.Wikipedia.org

5. Plaja Golden Bay



  • Cati bani am cheltuit de persoana?

    Daca recapitulam si facem un calcul al acestei vacante cu: avion, cazare, transport, intrari si excursia de o zi, iese 234,5 Euro de persoana, ceea ce mi se pare foarte ieftin.
    Am ajuns la final si nu pot decat sa sper ca ti-au fost de folos informatiile mele. Pentru alte nelamuriri, nu ezita sa ma intrebi, scriindu-mi pe pagina de facebook sau de ce nu pe Instagram ( savuallex ), ca tot e la moda si mai pun si ceva poze din vacante inaintea postarilor de pe blog.

    Daca nu ai aflat inca povestea mea despre cum mi-am descoperit pasiunea pentru calatorii si cine sunt, intra AICI !