Vacanță în Thailanda (Bangkok și Krabi) - 595 €/P - Zboruri + 14 Nopți de cazare

      M-am gândit că nu am mai trecut de ceve vreme de continentul nostru cu vreun pont, așa că astăzi căutările m-au dus spre Thailanda și m-am străduit să fie la cel mai bun preț (calitate/preț/timp). O țară ce știm cu toții că are foarte multe de oferit, de la statui impunătoare până la cele mai frumoase plaje din lume. 
     În orice pont de vacanță pentru Thailanda am inclus si câteva zile în Bangkok, deoarece mi se pare obligatoriu dacă tot ai ajuns până in celălalt capăt de lume să vezi ce are de arătat și acest oraș superb.
Perioada: 15 - 30 Ianuarie

Zboruri





Cazare Bangkok (16-21 Ianuarie) - 40 Euro/P






Preț total pentru o persoană

388+48+40+119 = 595 Euro/P



  • Pentru a prinde ofertele arătate este de preferat rezervările sa se facă în cel mai scurt timp. Urmărește mai ușor viitoarele postări, dând un like paginii de Facebook CustomTrip  unde te așteptăm cu cele mai bune ponturi de vacanțe la prețuri cât mai mici.