START! Creez vacante personalizate oriunde in lume!

    Imi place atat de mult partea asta cu calatoritul, incat imi doresc ca si tu sa calatoresti cat mai mult si ieftin. Asa ca pe langa ponturile pe care ti le ofer, (poate nu mereu in perioada dorita de tine) sa te ajut si mai mult. CUM? Pai creand o vacanta special pentru tine, dupa cerintele si dorintele tale.


    IMPORTANT! Ceea ce trebuie ca tu sa stii inainte de a apela la ajutorul meu este ca:
  • nu sunt agentie de turism.
  • se percepe o taxa in functie de complexitatea organizarii vacantei, pe care o stabilim de la inceput dupa aflarea informatiilor de la tine.
  • ma ocup doar de partea de zboruri si cazari.
  • avand in vedere ca e o vacanta DIY(do it yourself), nu te va astepta nimeni in aeroport sau ceva de genul, deci trebuie sa te descurci singur in a ajunge la cazarea ta, dar o sa incerc de cele mai multe ori sa te ajut si cu asta, oferindu-ti alternative de transport.
  • iti recomand ca inainte de a incepe cautarile pentru vacanta dorita de tine, sa ai cativa bani pusi deoparte pentru zboruri in principal, deoarece acestea sufera multe modificari si e pacat sa pierzi un pret bun.
  • odata ce ti-am oferit toate informatiile despre zboruri si cazare, trebuie sa le rezervi in cel mai scurt timp, nu-mi asum schimbarile de preturi!
  • rezervarile se fac numai si numai de catre tine(de pe cardul tau), avand asistenta din partea mea pentru ajutor si alte intrebari.
  • nu vei avea asigurare de calatorie ( in caz de intarzieri/anulari zboruri ) ci doar de la compania de zbor (poate).
  • in functie de destinatia ta, poti avea zboruri directe sau cu escale, acestea fiind uneori mai scurte sau mai lungi.
  • odata ce ai facut rezervarile de pe site-uri, nu iti va mai returna nimeni banii in caz ca te-ai razgandit sau nu mai poti merge.

   Informatii necesare pentru organizarea vacantei dorite:



  • Aceasta postare am facut-o din pasiunea si placerea pentru calatorii, de aceea pot sa te asigur de un lucru. Atunci cand pui mult suflet in ceea ce faci, mereu vei da totul ca lucrurile sa iasa foarte bine, iar asta voi incerca si eu. Pun la fel de mult suflet in fiecare organizare de vacanta!