Super vacanta in Creta! Cat am cheltuit si ce am vazut ?

Helooooo! Ce faceti? Mai rezistati?
    Zilele trecute m-a luat dorul de duca si m-am uitat prin pozele din ultima vacanta petrecuta in Creta alaturi de o gasca minunataaaa!! Grecii anunta ca poate va exista posibilitatea de calatorie anul acesta cu acel "pasaport de sanatate" asa ca voiam sa va fac si voua pofta de o vacanta. Ma gandesc ca abia asteptati dupa asa o perioada.
   
    Asadar, mai jos o sa va dau toate detaliile despre preturi si locatii pe care nu ai voie sa le ratezi! Te asteapta muuuulte poze.

1. Biletele de avion

    Bucuresti - Chania - 67 Euro/P (dus intors cu Ryanair)

2. Cazare

    Fiind 8 persoane am inchiriat o vila cu 4 camere ( in Agia Marina ) amenajata foarte frumos cu tot ce ai nevoie, plus o vedere superba catre mare. Motivele pentru care am ales acesta locatie sunt :
- nu este departe de aeroport ( 28 km/ aprox. 30 de minute )
- este aproape de orasul Chania
- este aproape de cele mai frumoase plaje ale insulei
- sunt preturi mai accesibile
- nu este aglomerat

    Pretul total pentru cele 7 nopti a fost de 700 de euro, fiind 8 persoane, rezulta 88 euro de persoana.
    Link catre cazare AICI

  • Vederea de pe terasa





3. Masina inchiriata pentru toata vacanta
     Am vrut sa vedem cat mai multe locuri si sa nu depindem de altcineva, asa ca ne-am inchiriat o masina cu 8 locuri. A fost cea mai buna alegere pentru ca am putut vizita orice loc pe care ni l-am dorit, cand ne-am dorit. Asa am iesit si cel mai ieftin.

Masina pentru o saptamana -  200 Euro ( 25 Euro/P )

Recapitaulare:

67( avion ) + 88( cazare ) + 25( masina ) = 180 Euro/P


Plaje si locuri de vizitat

  • Elafonisi Beach
    Noi am prins un pic mai innorat, dar ne-am distrat foarte tare. Pana la urma conteaza oamenii de care esti inconjurat.

  • Agios Pavlos Beach
     Este o plaja superba, iar pana vei ajunge aici vei avea parte de un traseu superb. Imi amintesc si acum cum cantam toti in masina si ne minunam de acele privelisti. Noua ne-a placut pentru ca plaja nu a fost aglomerata. Eu cred ca merita, iar pozele vorbesc de la sine.



  • Seitan Limania Beach
    Ce vreau sa mentionez despre aceasta plaja este ca trebuie sa ai o incaltaminte buna la tine ( NU SLAPI ! ). De unde am lasat masina, am avut de coborat o rapa destul de abrupta, dar cu rabdare si atentie se poate ajunge.
    Daca iubesti sariturile de pe stanca, aici e locul potrivit!

  • Orasul Chania 



  • Orasul Rethymnon


  • Balos Beach
    Probabil este cea mai populara plaja, dar are si de ce. Culoarea apei te lasa masca. Singura chestie mai neplacuta la aceasta plaja este vantul care bat necontenit. 
    Ca si sfat, sa va luati mancare si lichide la voi, nu sunt magazine si baruri in zona.


  • Falasarna Beach


    Ultima poza a fost facuta in seara dinaintea plecarii. A fost un moment de melancolie combinat cu bucurie, pentru ca am petrecut momente super faine impreuna, intrebandu-ne oare unde va fi urmatoarea destinatie. 

    See you in the next destination!