Cu gasca in Rodos! Impresii, sfaturi si cheltuieli.

    M-am pricopsit cu o raceala din ultima vacanta, ceea ce ma tine in casa, dar partea buna din toata treaba asta e ca am timp sa scriu despre vacanta din Grecia, fiind si asa destul de tarziu, dar mai bine decat niciodata.
    Mai jos o sa-ti dau informatii ce ar putea sa te intereseze, adica pretul intreg pentru o persoana, zona unde sa te cazezi, unde sa mananci foarte bine daca alegi aceeasi zona si ce sa faci daca vrei sa vizitezi mai multe locuri de pe insula.
    Sa recapitulam, poate unii stiti, altii nu. In luna septembrie am organizat cu o super gasca de prieteni o minivacanta de 5 zile in insula Rodos. Ne-am pus in gand asta inca de la inceputul lunii iulie, deci am avut timp sa asteptam oarecum, preturile cele mai acceptabile si sa-mi fac toate temele de acasa privind organizarea acestei vacante.
  •    Care ar fi cea mai buna zona in care sa ma cazez?
    Eu am ales Faliraki. Iti voi spune si de ce iti recomand sa stai aici daca vei merge.
- aici este una dintre cele mai frumoase plaje, fara pietre iar adancimea apei ajunge la 2m abia dupa ce mergi aprox 60-70m. 
- apa este foarte curata.
- spre seara, orasul capata alta fata. Ai o multime de restaurante sau fast-food-uri la care sa mananci, dar si o multime de magazine in care sa arunci ochii dupa suveniruri.
- vorbim de cazari cu preturi foarte rezonabile si ai de unde sa alegi.
- vei fi aproape atat de orasul Rodos cat si de punctele de atractie din partea de Sud (o multitudine de plaje si Lindos)
  •    Cum sa ajungi de la aeroport la cazare cat mai ieftin?
    In cazul meu, stiam de acasa ca nu avem autobuz direct  iar taxiul pentru toti este destul de scump pentru a ne duce pana la cazare. Am cautat pe multe site-uri pentru transfer, dar cel mai bun pret l-am obtinut la agentia celor de la TuiTravel. Am platit 100Euro/6 Persoane (dus-intors). Pot sa spun ca au fost foarte ok si seriosi. Iti recomand in fiecare vacanta in care nu ai posibilitatea unui bus/metrou/tren direct spre locul unde se afla cazarea ta, sa dai o fuga pana la TuiTravel.
  •    Ce sa vizitezi?
    Noi aveam de gand sa mergem pana in Lindos, dar nu voiam cu autobuzul deoarece stiam ca pe parcurs mai sunt multe plaje superbe si locuri de vazut. Asa ca am inchiriat atv-uri, pretul unuia fiind de 40 Euro/zi, insemnand ca ne puteam opri dupa bunul plac oriunde si oricat. 
    Eu iti recomand sa mergi si in orasul Rodos pentru ca ai ce sa vezi si acolo, noi am ajuns spre seara si nu ne-am plimbat decat pe stradute.


  Tsampika Beach - este o plaja cu nisip foarte fin, apa foarte curata iar in capat se afla o mica duna de nisip. 



  Lindos - nu ai voie sa ratezi aceasta locatie. Stradutele foarte inguste, cetatea dar si plaja fac din acest loc cel mai vizitat obiectiv turistic al insulei.

                                                               
  • Unde se mananca foarte bine in Faliraki?
    As putea sa te indrum spre 2 restaurante unde poti sa mananci foarte bine, iar cand zic asta ma refer la gust si pret. 

Kostas Village Tverna - Noi am mancat aici in 2 seri deoarece au o servire excelenta, oamenii aia stiu exact cum sa-si faca meseria si sa te faca sa-ti doresti sa revii. Pe langa asta, restaurantul ne-a placut tare mult cum arata, e ceva diferit!


Mousikorama - in afara ca a durat ceva timp pana ne-au adus mancarea, nu as putea sa le reprosez altceva.
  •   Cat au costat biletele de avion?
    Am zburat cu Ryanair, iar pretul pentru bilete a fost de 120 Euro/P (dus-intors), cu plecare din Bucuresti, avand escale in Atena, dar foarte scurte, ceea ce a fost excelent. 
  • Unde ne-am cazat si cat am dat pe o camera/5 nopti?
    Deoarece am avut timp sa ma informez foarte bine, am ales Villa George , fiind perfecta pentru noi. Aproape de plaja, camerele erau curate si spatioase. Pentru o camera am platit 110 Euro/5 nopti, deci 55 Euro/P.

Bun! Acum sa facem un calcul...

120(avion) + 55(cazare) + 17(transfer) = 192 Euro/Persoana


    Pot sa spun despre Rodos ca este o insula ce m-a surprins placut. Plajele sunt printre cele mai bune, oamenii si serviciile sunt de asemenea peste asteptari. Ca si concluzie se merita sa-ti cheltui banii aici!!
    Ma bucur ca am reusit sa organizez cu oameni de suflet, o vacanta ce ne-a lasat multe amintiri placute fiecaruia. Cu aceasta ocazie le si multumesc, sperand ca vom mai organiza si alte "Vacante cu Alex", spre alte destinatii.
    In curand va urma postarea celei mai frumoase experiente de pana acum, in care voi avea foarte multe de povestestit, dar si de aratat o multime de poze cu locuri in care nu credeam ca voi ajunge sau ca exista, din Republica DominicanaStay tuned!